Miskolcon a beállításokra koncentrált az Inter Europe Team párosa

Ifj. Bihari Péter és Konyári Zoltán elsősorban a tanulással, valamint a jó hangulattal törődött a
Miskolc Ralin, és a folytatásban is ez a két dolog lesz előtérben.

Számos versenyzőpárossal képviseltette magát a Miskolc Ralin az Inter Europe Team csapata, méghozzá több kategóriában is. Az ORC mezőnyében ott volt ifj. Bihari Péter és Konyári Zoltán (Mitsubishi Lancer Evo IX), valamint Hodosi Gábor és Holló Barnabás (Lada 21074), a Rali2-ben Szombati István és Szabó Gyula (BMW E30), Szabó Norbert és Tárkányi Sándor (Lada 21074), valamint Godó Tamás és Tóth Szabolcs (Lada VFTS), a MARB-értékelésben pedig Bukulya István és Kapás Attila (Lada 2107), Simon György és Simon Tímea (Lada 2105), Szabó Attila és Molnár Péter (BMW Compact), valamint László István és Bugovits Zoltán (Honda Civic Type-R) is.

Ifj. Bihariék ezúttal kicsit mást terveztek, mint az elmúlt időszakban – a pilóta korábban Ladával versenyzett, nemrég tért át a Mitsubishire, és Miskolcon ismét korábbi társával, Konyári Zoltánnal állt rajthoz.

„Visszaült mellém a régi-új navigátorom, akivel 2004 és 2010 között mentünk, és most mindenünk új volt: új gumit, más beállításokat próbáltunk ki, igyekeztünk jót autózni, pedig mi korábban azért főleg csúszkálni szerettünk” – mondta Bihari Péter.

Ennek szellemében nem is kezdtek rosszul, de aztán vasárnap egy technikai probléma miatt inkább feladták a küzdelmet. „Az első napunk még rendben is volt, nem volt problémánk, jól működött az autó, aztán a második napon elkezdett valami hangot hallatni a hátsó differenciálmű, és a csapattal úgy döntöttünk a szervizben, hogy inkább nem kockáztatunk és kiálltunk” – magyarázta a pilóta.

Elkeseredve természetesen így sincsenek, hiszen a fő cél jelenleg az, hogy minél jobban megismerjék az autót, és minél többet tanuljanak, ebben a szellemben folytatják majd a szezont.

„Nagyon sok van még benne, sokat kell menni az autóval, hogy tegező viszonyba kerüljünk, az itinerünket is újra kell kicsit gondolni. A célunk most az, hogy teszteljük az autót, és minél jobban be tudjuk állítani magunkra, valamint természetesen az, hogy jól érezzük magunkat. Úgy fest, hogy Szombathely nekünk kimarad, a tervek szerint Fehérváron megyünk ismét és az aszfaltos pályákon igyekszünk minél többet tanulni.”

Related posts