Így zajlik majd az idei Rally Hungary – 45 pontot lehet szerezni, ha valaki mindent megnyer

A magyar bajnoki döntő, egyúttal az ERC-szezon utolsó előtti futama lesz majd idén a Rally Hungary, amelyet ezúttal is nyíregyházi központtal rendeznek meg. Péntek este szokás szerint a Rabócsiringet kezdődik a verseny egy szuperspeciállal (19:03), majd szombaton három pályát kell teljesíteni két-két alkalommal: lesz a 16,7 kilométeres Újhuta, a 23,5 kilométeres Füzér – Abaújvári elágazás, valamint a 10,19 kilométeres Mád – Disznókő. Mivel a második Mád 16:18-kor rajtol, így jó esély van arra, hogy ezúttal világosban rendezik meg a nap egészét. Vasárnap aztán következik a 13,5 kilométeres Erdőbénye és a…

Bővebben

73 kilométeres lesz a Kazincbarcika Rali

Közzétették a Rali2-es szezonzárónak számító Kazincbarcika Rali programját – hét gyorsasági szakaszon összesen 73 versenykilométert kell teljesítenie a mezőnynek. A Rudabánya – Imola és a Felsőnyárád – Sajókaza gyorsaságikat három-három alkalommal kell végigcsinálni, zárásképp pedig a Szuhogy – Imola adja fel a leckét a résztvevőknek. A kiírás részletei ezen a linken elérhetőek!

Bővebben

Geiger Máté nyert Pécsett Kaveczki előtt

Igazi autósportos napot tartottak vasárnap a Mecsekben, hiszen Rali3-as futamot és hegyiversenyt is rendeztek a Szentkút-Camping közötti szakaszon. A Rali3-nak ötször kellett teljesíteni a távot és ötből háromszor Geiger Máté volt a leggyorsabb a Lada 2101-gyel, így összességében magabiztosan, 13,5 másodperces előnnyel meg is nyerte a versenyt – látványos, gyors, lendületes autózása győzelmet ért számára. A második helyre Kaveczki Jenő ért be a Volkswagennel, alig 1,3 másodperccel legyőzve Fábián Lórántot és 2,7-tel Bíró Gergőt – utóbbi két pilóta nagyon nagyot ment az utolsó gyorsaságin (Bíró nyerte, Fábián lett a második),…

Bővebben

Egy szelet történelem: Legendás autót élesztett újra a Proformance Rally Classic

Egy olyan Mitsubishi került a méltó helyére az utóbbi hetekben, amelyre alighanem rengeteg ralit követő ember emlékszik, aki a kilencvenes évek elején ott volt a pályák szélén Magyarországon. Szenzációs emlékeket ébreszt rengeteg ralit szerető emberben a Proformance Rally Classic csapatának legutóbbi projektje. Fehérvári Csabáék ugyanis restaurálták azt a Mitsubishi Galantot, amelyet az 1990-es évek első felében csodálhattak meg a nézők a magyar pályák szélén: az Oroszlán testvérpár legendás autójáról van szó, amely 1991-ben került az országba és egészen 1996-ig versenyeztek vele. A klasszikus Gr. N-es technika a maga idejében bajnoki…

Bővebben

Beragadtak: nem áll össze a szezon Rónay Lászlóéknak

A Vértes Ralin egy újabb technikai hiba miatt esett ki a Rónay – Csuri páros, akik ezúttal sem látták meg a célt – beragadtak ebbe a negatív spirálba, ami egyelőre nem ereszti őket. Egyetlen szakaszt (sem) tudott teljesíteni a Vértes Ralin Rónay László és Csuri András: a páros alatt ismét megadta magát a Peugeot 205. Az oroszlányi pályáról már elsőre is alig tudtak kiérni, majd kiálltak és szuperralizni próbáltak, de végül az sem jött össze vasárnap. fotó: Zsarnai Krisztián „Nagyon jó volt az első gyorsasági, nagyon jó is volt rajta…

Bővebben

Lecsúszva: Egy technikai hiba vitte el Bodolaiék jó eredményét

Rosszul kezdődött, remekül folytatódott, majd csalódással ért véget a Vértes Rali a Bodolai – Deák kettős számára: a tempójuk alapján odaérhettek volna a legjobb öt közé, de a szerencse ezúttal sem állt melléjük. Pocsékul indult a Vértes Rali Bodolai Lászlónak és Deák Attilának, ugyanis az első gyorsasági előtt nem indult be a Ford, így rögtön három percet késtek, amelyért már azelőtt kaptak harminc másodperc büntetést, hogy egyáltalán elrajtoltak volna. Ezt aztán kiváló autózással feledtették: abszolút ötödik időket autóztak, ott voltak a legjobbak között az élmezőnyben, talán most voltak idén legközelebb…

Bővebben

Sikeres visszatérés: Több „újrázót” is indított az Inter Europe Tam

Barna Tiborék rögtön megnyerték a kategóriájukat, Karsai Zsolték pedig közel tizenöt év után álltak ismét rajthoz – eredményes hétvégét zárt a csapat a Vértes Ralin. Négy párossal képviseltette magát a Vértes Ralin az Inter Europe Team. Szöllősi Roland és Szilágyi Richárd a kategória ötödik helyéről kényszerült kiállni a BMW-vel, Bartha Aurél és Szarka Dávid pedig a P12 második helyén haladt a Hondával, de végül ők sem látták meg a célt. A csapat legjobb eredményét ezen a hétvégén Barna Tibor és Labant Tibor hozta: az újra összeálló páros egy technikai hiba…

Bővebben

Lépéselőnyben: Éllovasként mehetnek a szezonzáróra Hadikék

Az óriási veszprémi bukás után nagyon magabiztos és pontos autózást bemutatva szerzett második helyet a Vértes Ralin a Hadik – Kertész páros, ez pedig azt jelenti, hogy kilencpontos fórt épített ki magának a tabella élén. Pár hete volt felállni a Veszprém Rali utolsó szakaszán elszenvedett hatalmas balesetből Hadik Andrásnak és Kertész Krisztiánnak – egyrészt mentálisan, másrészt az autót is helyre kellett állítania a csapatnak. Mindez tökéletesen sikerült, amelyet a Vértes Ralin mutatott teljesítményük bizonyít: már szombaton elfoglalták a második helyet a WRC2-es világbajnok Mads Ostberg mögött és ezt nagyon taktikus,…

Bővebben