Az ágaskodó lovacskás márka leleplezte a 830 lóerős csúcsmodelljét. A több műszaki csemegével is felvértezett különlegesség kétféle verzióban és limitált példányszámban kerül a vásárlókhoz. A Ferrari komolyan átdolgozta a 812 Superfast csúcsmodelljét, aminek az eredménye többek között az lett, hogy a 6,5 literes motor már 830 lóerőt teljesít, és ugyan az információk csak lassan csordogálnak, az is bizonyosnak látszik, hogy a 718 Nm-es csúcsnyomatékon is csavartak egy kicsit az F1-en edződött mérnökök. A munka alaposságát jelzi, hogy a V12-es erőmű a csúcsteljesítményét 9250-es fordulaton adja le, a fordulatszám leszabályozása pedig…
BővebbenKategória: Hazai
Videó: Így esett be az árokba a Turán-Bagaméri páros
Az élről estek ki az Ózd-Eger Rali második napján – íme a Füredi Sportvideó felvétele:
BővebbenVideó: Csomós Mixi brutálisan átküldte Királdon
Abszolút harmadik idő, de hogy ebben hol maradtak azok a tizedek… A defekttel és technikai gonddal küzdő Német Laciék megelőzésénél biztosan nem!
BővebbenKopecky az utolsón fordított, elvitte Hadik elől az Ózd-Eger Ralit
Már az első nap is fordulatokban gazdag, izgalmas futamot hozott az Ózd-Eger Ralin, a második napra pedig megérkezett a szakadó eső, ami még inkább megkeverte a kártyákat. Az első szakaszon a tegnap szinte végig vezető Turán Frigyes azonnal visszavette az első helyet egy hatalmas idővel, Hadik András ugyan növelte az előnyét a 2018-as WRC2-es bajnok Jan Kopeckyvel szemben, de riválisa mindkettejüket átugrotta. A következő pályán is Turán volt a leggyorsabb, minimális előnyét kicsit növelve érkezett meg Szarvaskőre, ám ott a rajt után nem sokkal leesett az útról az esőben és…
BővebbenAz esős utolsó szakasz után Hadiké a szombati első hely az Ózd-Eger Ralin
Hihetetlen küzdelmek zajlottak a magyar ralibajnokság idei második fordulójának első napján. A szombat az Ózd környéki Sátáról és a királdi körről szólt, mindkét gyorsaságit háromszor kellett teljesítenie a mezőnynek. Az első négy szakaszt sorra nyerte Turán Frigyes, ám az egyiken Hadik Andrással, a másikon pedig Csomós Miklóssal holtversenyben ért be a legjobb idővel, abszolút minimálisak voltak csak a különbségek. Az utolsó két szakaszra egyre erősödött az eső intenzitása, ami Kopeckynek kedvezett: a cseh ász mindkettőt behúzta, Turán pedig az utolsó Királdon, a vízen elvesztette az első helyet. A szoros küzdelemet…
BővebbenHét párossal folytatódik a Peugeot Kupa az Ózd-Eger Ralin
Az új 208 Rally4 versenyautókkal folytatódik idén a Peugeot Kupa. Az első futamot a napokban leérettségiző Hangodi Bendegúz nyerte rutinos navigátorával, a Dakart többször is megjárt Bunkoczi Lászlóval. A sorozat népszerűségét jellemzi, hogy újabb két páros, így összesen már hét versenyautó vág neki a pénzdíjas kupa második fordulójának, az Ózd-Eger Rally-nak. Izgalmas szezonkezdeten vannak túl a Peugeot Rally Cup Hungary indulói, hiszen a Boldogkő Rally-n a regnáló bajnok hamar kiesett így a többiek nagy csatát vívtak a helyezésekért. Öt páros indult az első versenyen, a második futamon pedig újabb két…
BővebbenVideó: Herczigék újabb murvás teszten vannak túl
Így készült a Portugál Ralira a Herczig – Ferencz páros:
BővebbenÍgy készül a magyar élmezőny az Ózd-Eger Ralira
Hosszú és bonyolult verseny vár a Mercarius Rally1 Bajnokság mezőnyére a következő hétvégén: az Ózd-Eger Rali során két nap alatt 170 versenykilométert kell majd teljesíteni. Az első nap során a Sáta-Kiskapud közötti gyorsasági és a királdi kör vár az érintettekre, a dobálósabb, rosszabb minőségű pályák után pedig vasárnap jöhetnek a klasszikus egri szakaszok a széles, jó minőségű aszfalton. A címvédő és az első idei futamot is megnyerő Hadik András – Kertész Krisztián páros számára a második verseny előtt az volt a fő cél, hogy a Boldogkő Ralin felmerülő fékproblémát elhárítsák,…
BővebbenA tesztek akkor jók, ha rosszak!
Kunmadarason és Mezőkövesden készült az idei szezonra Fekete Gyula – mindenképpen szeretne rajthoz állni Ózdon a Citroen C2-vel. “Megint egy bolond évünk van, de 1-2 dolgot mégis megpróbáltunk kitűzni origónak. Az egyik ilyen biztos pont, hogy szeretnénk ott lenni Egerben (Ózdon). A tavalyi indulás tapasztalataira támaszkodva idén sokkal hamarabb elkezdtük összeszedni a gondolatainkat, remélve, hogy az utolsó 2 hét nem lesz olyan intenzív, mint legutóbb. Igazából azt lehet mondani, hogy 2 héttel az indulás előtt szinte minden a helyén van. Nagyon jó, hátra lehet dőlni és várni május 14-et. Vagy……
BővebbenA Historic bajnokság második helyén kezdte az idei szezont Fehérvári Csaba
Új autóval, de a régi lendülettel és elszántsággal vágott bele a 2021-es idénybe Fehérvári Csaba és Aczél András, akik egy klasszikus Mitsubishi Galantot állítottak csatasorba. Egy gyönyörű, a lassan harminc évvel ezelőtti gyári dizájnt megidéző Mitsubishi Galant VR4-gyel áll rajthoz az idei Historic bajnokságban Fehérvári Csaba és navigátora, Aczél András. A Szentendrei Kinizsi Honvéd SE versenyzői büszkén álltak oda a rajthoz vadonatúj autójukkal, amelyről a pilóta többet is elárult: „Ez egy gyári Ralliart-építésű Mitsubishi Galant, aminek komoly nemzetközi múltja van, hozzánk pedig Németországból érkezett. Igazából N-es és A-s alkatrészek keverékékből…
Bővebben