Lecsúszva: Egy technikai hiba vitte el Bodolaiék jó eredményét

Rosszul kezdődött, remekül folytatódott, majd csalódással ért véget a Vértes Rali a Bodolai – Deák kettős számára: a tempójuk alapján odaérhettek volna a legjobb öt közé, de a szerencse ezúttal sem állt melléjük.

Pocsékul indult a Vértes Rali Bodolai Lászlónak és Deák Attilának, ugyanis az első gyorsasági előtt nem indult be a Ford, így rögtön három percet késtek, amelyért már azelőtt kaptak harminc másodperc büntetést, hogy egyáltalán elrajtoltak volna. Ezt aztán kiváló autózással feledtették: abszolút ötödik időket autóztak, ott voltak a legjobbak között az élmezőnyben, talán most voltak idén legközelebb a toppilótákhoz.

A bizakodó hangulat azonban vasárnap hamar eltűnt: a második kör mindhárom gyorsaságiján leesett a turbócső, így több perc veszteséget könyveltek el és minden esélyük elszállt a jó eredményre. A részidők ezt követően rendben voltak, de végül csak az abszolút tizedik helyen zárták a futamot.

fotó: Bitto Zsolt

„Nehéz volt fejben összerakni a dolgokat már szombaton is, tudva, hogy van harminc másodperc büntetésünk, de elég jókat tudtunk menni az oroszlányi pályán. Meg is lepett, hogy ilyen közel voltunk az elejéhez, kicsit többet videóztam, jobban át is beszéltük a kanyarokat, mint korábban, talán ez segített, hiszen az első szakaszon például Klausz Kristófot és Velenczei Ádámot is megelőztük” – mesélte Bodolai.

„Most úgy gondoljuk, hogy nem velünk van gond, meg lehet a tempónk, erre kell odafigyelni, hogy ezt tudjuk hozni, illetve az autónak kell kibírnia. Az év végi ötödik hely kicsit most messze van, ahhoz nagyon jól kellene alakulnia a Rally Hungarynek, hogy megcsípjük, de bármi lehet, készülünk. Helyiként ismerjük a pályákat, bár az utóbbi években nem nagyon mentünk rajta versenytempóban…”

A nyíregyházi futam előtt egy „formában tartó” versenyen még gondolkodik a csapat, egy horvátországi megmérettetés jöhet szóba addig.

Related posts