Jöhet a szezon: Most már belakták az új Fordot Bodolai Lászlóék

A Kisvaszar Ralin és a Domaháza–Zabaron is rajthoz állt a Ford Hungary Rally Team, utóbbin pedig már a tempó is rendben volt – várják az első tétversenyt.
Még a hosszúra nyúlt szünet előtt, Horvátországban volt lehetősége kipróbálni Bodolai Lászlónak a vadonatúj, MKII-es Ford Fiestát, de ott tényleg még csak az ismerkedésre volt idő. Az újranyitást követően aztán két teszten és két tesztversenyen is próbálgathatta új fegyverét a pilóta, és most már úgy érzi, hogy felkészült a szezonra.

„Pozitívan értékelem az utóbbi heteket, pedig kicsit tartottam tőle, hogy kidobott pénz lesz ez a két futam, Kisvaszar és a Domaháza–Zabar. Most viszont azt mondom, hogy nagyon megérte, a gyakorlás pedig meghozta az eredményét: kellett is a tapasztalat, rá kellett jönni, hogy ez az autó más vezetési stílust igényel” – mondta a domaházai futam után Bodolai, majd hozzátette, ezt a Fordot sokszor egy sebességi fokozattal feljebb kell használni, mint az elődjét.

A kisvaszari versenyen ugyan még kevésbé jöttek a jó időeredmények, Domaházán viszont vezetni is tudták a versenyt Popovics Lászlóval, és az utolsó körnek csak néhány tizedmásodperces hátránnyal vágtak neki Hadik Andrásékhoz képest – végül másodikak lettek a 2018-as abszolút bajnok mögött.

„Ezen a pályán mentünk tavaly is, tavalyelőtt is, megjegyeztünk egy-két kanyart, és hogy most mennyivel simábban elfordultunk, mint az előző autóval. Néztük azért az időket persze, hiszen versenyzők vagyunk, Kisvaszar után látszott, hogy változtatni kell, de most jól jött ki a lépés – örülök, hogy megléptük az autóváltást, most már komoly realitása lehet annak, hogy a top3-ban harcoljunk.”

Az első tétverseny a Salgó Rali lesz a Ford Hungary Rally Team számára. „Láttam a versenykiírást, majd meglátjuk, hogy mit tudunk kihozni abból a futamból. Nem tartok a hosszú gyorsaságitól, azt mondják, hogy olyan jellegű, mint a szuhai pálya, ott mentünk jó időket tavaly, a másik két pályát pedig ismerjük, úgyhogy várjuk a versenyt.”

Reklámpartnereink:
Gyémánt-Net Kft., Welding 2000 Hegesztéstechnika, WNT Technológiai Szerelő és Szolgáltató Kft., Pro-Moulding Kft., Polytech Industrie Kft., Ratizol Kft., Csirmaz csapágy, Triál-Tech Kft., Morrow Service Kft., Ford Vagép, Boller Mechanic Kft., Ford Hungary Rally Team Nonprofit Kft.

Related posts