Ausztriában készülnek a rali-Eb-re Vogel Adriék

Egy héttel a FIA ERC, vagyis a rali-Eb olaszországi fordulója, a Rally Di Roma Capitale előtt Ausztriában, a Rallye Weizen áll rajthoz most hétvégén Vogel Adrienn és Notheisz Ivett. A Roger Racing Team magyar női ralipárosának a következő két versenyen is a cseh Orsák Rallysport adja a technikai és logisztikai hátteret. A több mint 160 kilométeres osztrák ralin most először áll rajthoz a duó. “Úgy gondoltuk, jó felkészülés lehet, ugyanúgy aszfaltos verseny, ugyanúgy fent a hegyekben, mint a római Eb-futam. Maga az aszfalt minősége és tapadása is nagyon hasonló, persze…

Bővebben

Rajtszámos nevezési lista a Székesfehérvár-Veszprém Ralihoz

Három előfutó, 19 R5-ös (akik közül sokan először, másodszor, vagy csak nagyon ritkán ülnek bele), Bútor Robi és a WRC, három darab N-es és négy darab ORC-s Mitsubishi, tizenegy darab Rally4/R2-es elsőkerekes, Hoffer és a Rally3-as Ford, Rafi és a Porsche, három BMW, kilenc Lada, Ráti és a Ford Escot, Bartha Aurél és a Honda, valamint Keszler Matyi bácsi és az Audi – ez a létszám a szezon egyetlen murvás ORB-futamára. A részletes nevezési lista itt található, már rajtszámokkal!

Bővebben

Októberre halasztották a Komló Ralit

Közleményt adott ki a Wild Dogs Slalom: a közelmúltban már beszéltek arról, hogy komoly veszélybe került a Komló Rali, a rendező pedig most be is jelentette, hogy az eredetileg kiírt időpontban nem tudja megrendezni a versenyt. Mint írták, elkötelezettek a jó futamok megtartása mellett, de a nehézségeiket az eredeti időpontig nem tudják megoldani, így a naptárat átnézve úgy döntöttek, hogy október 2-3-ára tolják el a versenyt.

Bővebben

Egyedi és különleges: Automobili Estrema Fulminea

Kétmillió eurós vételár, kétezer lóerő és elképzelhetetlen gyorsulási potenciál: ha valakinek snassz a Ferrari, a Lamborghini vagy a McLaren, ennél a gyártónál kell nézelődnie. A sokat ígérő forma és a metálkék karosszéria gyors versenyautókat idéz. Ez persze nem véletlen: egyrészt egy ilyen kontúr jól eladható szinte akármennyi pénzért, másrészt a 2040 lóerős összteljesítményű hajtáslánc meg is követeli a megfelelő aerodinamikai kialakítást. A teljesítmény persze félelmetes menetdinamikát ígér: 10 másodpercen belüli gyorsulást garantálnak a gyáriak 320 km/h-ig, ami egyrészt teljesen felesleges, másrészt viszont tényleg a leggyorsabb pénzért megvehető autók egyikévé teszi…

Bővebben

Veszélyben a Komló Rali, anyagi gondokkal küzd a verseny

A Komló Rali rendezőjének közleménye: Tisztelt Versenyzők! Kedves versenyzők, sporttársak, Rally-t szerető barátaink, rajongók. Sajnálatosan elég nehéz helyzetbe került a Rally sport a pandémiás helyzet miatt, ami nem csak minket, hanem a partnereinket is sújtja. Mindannyian nehézségekkel küzdünk és sajnos a Rally 2-vel kapcsolatos események sem segítik a rendezvények tervezhetőségét. A nevezők létszáma nagyon bizonytalan, így nem számítható a nevezési díjakból befolyó összeg a rendezéshez szükséges költségekhez. A bizonytalan helyzetet partnereink, valamint a szövetség támogatásával próbáljuk pótolni. Folyamatosan egyeztetünk, azonban nem titok, hogy sajnálatosan veszélybe került a Komló Rally megrendezhetősége.…

Bővebben

Az év csúcspontja: Jól sikerült a hazai verseny Fehérvári Csabáék számára

Remekül teljesített, egyúttal megnyerte az E korcsoportot a Mecsek Ralin Fehérvári Csaba és Aczél András a Toyota Corollával. A pilóta mindennel elégedett volt és nagyon élvezte a hétvégét: mint mondta, ez számára mindig egy kiemelt esemény, amin most az eredményre sem lehet panasz. A Historic Európa-bajnokság mellett természetesen a hazai pontvadászatba is beleszámított a legendás Mecsek Rali június utolsó hétvégéjén, amely hazai futamnak számított a Fehérvári – Aczél páros számára. A Toyota Corolla jól állta a sarat, a versenyzők pedig sikerrel teljesítették a baranyai megmérettetést – jó időben, jó hangulatban,…

Bővebben

Látvány és eredmény: A Mecsekben is helytállt az Inter Europe Team

Volt olyan versenyző, aki a nézők szórakoztatását tűzte ki célul és olyan is, aki újabb dobogós eredményt szállított – a csapat a Salgó után a Mecsek Ralin is teljesítette, amit kellett. Eddig remek szezont produkál Ifj. Bartha Aurél és Szarka Dávid az Inter Europe Team színeiben, hiszen folyamatosan hozza a dobogós helyezéseket – az utóbbi egy hónap során előbb harmadikak lettek a Salgó Ralin, majd a Mecsekben is felállhattak a pódiumra. „Az eredményünkkel teljesen elégedett vagyok, hiszen sikerült megcsípni a P12 kategória harmadik helyét. A péntek esti szakasz nagyon csúszott…

Bővebben

Újra dobogón: Csak két helyi versenyző előzte meg Német Gáborékat a Mecsekben

A Peugeot Kupa második és a 2WD kategória harmadik helyén zárta a legendás Mecsek Ralit Német Gábor és Szőke Tamás – voltak kisebb kalandjaik, de összességében elégedettek lehetnek a hétvégével. Egy nullázás, egy győzelem és egy második hely után érkezett meg a Pécs környéki versenyre a Német – Szőke páros és az volt a céljuk, hogy felvegyék a kesztyűt a helyiekkel – ez többé-kevésbé sikerült is nekik. „Úgy gondolom, hogy pozitívan értékelhetjük ezt a hétvégét, de megmondom őszintén, hogy egy kicsit azért többet vártam a Mecsek Ralitól. Jól sikerült a…

Bővebben

Turán: A bajnoki álmaink szertefoszlottak

Nagy küzdelmet, izgalmas gumitaktika párbajt és tempós versenyzést hozott az idei Mecsek Rali. A pécs környéki pályákon Turán Frici és Bagaméri Laci mindent megpróbált a Volkswagen Polo GTI R5-tel, hogy felérjen a dobogóra, végül azonban a mecseki erdő állította meg a párost. “Alapvetően jól kezdtük a Mecsek Ralit, bíztunk benne, hogy már az első körben melegebb lesz, így ennek megfelelően választottunk gumiabroncsot is, ami azonban nem működött úgy, ahogy szerettük volna. Egy kicsit keményebbek voltak a beállításaink az optimálisnál, de ezt követően változtattunk és nagyon sokat sikerült gyorsulnunk. Az utolsó…

Bővebben