Lecsúszva: Egy technikai hiba vitte el Bodolaiék jó eredményét

Rosszul kezdődött, remekül folytatódott, majd csalódással ért véget a Vértes Rali a Bodolai – Deák kettős számára: a tempójuk alapján odaérhettek volna a legjobb öt közé, de a szerencse ezúttal sem állt melléjük. Pocsékul indult a Vértes Rali Bodolai Lászlónak és Deák Attilának, ugyanis az első gyorsasági előtt nem indult be a Ford, így rögtön három percet késtek, amelyért már azelőtt kaptak harminc másodperc büntetést, hogy egyáltalán elrajtoltak volna. Ezt aztán kiváló autózással feledtették: abszolút ötödik időket autóztak, ott voltak a legjobbak között az élmezőnyben, talán most voltak idén legközelebb…

Bővebben

Sikeres visszatérés: Több „újrázót” is indított az Inter Europe Tam

Barna Tiborék rögtön megnyerték a kategóriájukat, Karsai Zsolték pedig közel tizenöt év után álltak ismét rajthoz – eredményes hétvégét zárt a csapat a Vértes Ralin. Négy párossal képviseltette magát a Vértes Ralin az Inter Europe Team. Szöllősi Roland és Szilágyi Richárd a kategória ötödik helyéről kényszerült kiállni a BMW-vel, Bartha Aurél és Szarka Dávid pedig a P12 második helyén haladt a Hondával, de végül ők sem látták meg a célt. A csapat legjobb eredményét ezen a hétvégén Barna Tibor és Labant Tibor hozta: az újra összeálló páros egy technikai hiba…

Bővebben

Lépéselőnyben: Éllovasként mehetnek a szezonzáróra Hadikék

Az óriási veszprémi bukás után nagyon magabiztos és pontos autózást bemutatva szerzett második helyet a Vértes Ralin a Hadik – Kertész páros, ez pedig azt jelenti, hogy kilencpontos fórt épített ki magának a tabella élén. Pár hete volt felállni a Veszprém Rali utolsó szakaszán elszenvedett hatalmas balesetből Hadik Andrásnak és Kertész Krisztiánnak – egyrészt mentálisan, másrészt az autót is helyre kellett állítania a csapatnak. Mindez tökéletesen sikerült, amelyet a Vértes Ralin mutatott teljesítményük bizonyít: már szombaton elfoglalták a második helyet a WRC2-es világbajnok Mads Ostberg mögött és ezt nagyon taktikus,…

Bővebben

Árkon és bokron: Gemballa Porsche

A híres német tuningvállalat, a Gemballa közzétette a régóta a fiókban pihenő rajzait egy 4 × 4-es, egyedi kivitelű Porsche 911-ről, amelynek megépítése és sorozatgyártása rövid időn belül valósággá válhat. A méregdrága SUV-k (Bentayga, DBX, Purosangue) mellett az off-road sportautók is kezdenek divatba jönni. Nem titok, hogy maga a Porsche is tesztel egy megemelt 911-est, de nem gyári modellek is fel-felbukkannak a legújabb kínálatban. A Singer is mutatott már hasonlót, most viszont Marc Philipp Gemballa is előrukkolt a Mars homokja után Marsienre keresztelt típus véglegeshez közeli változatának terveivel, amelynek alapja…

Bővebben

Hadik kilenc ponttal vezet Csomós előtt, matematikailag még Östberg is lehet bajnok

Így áll a magyar bajnoki tabella a Vértes Rali után, a szezonzáró Rally Hungary előtt. Hadik – Kertész 164 pont Csomós – Nagy 155 pont Östberg – Eriksen 134 pont Klausz – Csányi 131 pont (de neki még mínuszolnia kell egy eredményét) Osváth – Papp 93 pont Kopecky – Hlousek 66 pont Bodolai – Deák 65 pont Turán – Bagaméri 55 pont Velenczei – Bacigál 54 pont Ollé – Ollé 45 pont

Bővebben

Östberg nyerte a Vértes Ralit, Hadik újra vezeti a bajnokságot

Sok minden eldőlt már szombaton a hazai ralibajnokság hatodik futamán, a Vértes Ralin, de vasárnap ezek a dolgok egyértelműsödtek az élen. Mads Ostberg világbajnokhoz méltó teljesítményt nyújtva, egy híján az összes vasárnapi gyorsaságit megnyerve, közel ötven másodperces előnnyel, domináns produkcióval behúzta második magyarországi győzelmét. A Citroen norvég klasszisa megnyerte a futamot, megnyerte az első napot, megnyerte a második napot és megnyerte a power stage-et is, így 45 pontot szerzett, az abszolút maximumot hozta ki a hétvégéből. fotó: Bitto Zsolt Elégedett lehet viszont Hadik András is, aki a versenyt pontegyenlőséggel kezdte,…

Bővebben

Hivatalos: pontegyenlőség a magyar bajnoki tabella élén

Turán Frigyesák boldogkői kizárását érvényben hagyta a Sporttanács és bár felülvizsgálati kérelem még érkezhet az MNASZ-hez, de ez végleges döntésnek tekinthető. Így pedig érvénybe lépett az, amiről már korábban is írtunk: az így megszerzett plusz pontokkal Csomós Miklós és Nagy Attila utolérte a bajnoki tabella élén Hadik Andrást és Kertész Krisztián, mindkét páros 130-130 egységet gyűjtött és mivel Csomósék két futamot nyertek, Hadikék pedig egyet, így a skodás duó vezeti a pontversenyt. Az állás: Csomós – Nagy 130 pont Hadik – Kertész 130 pont Klausz – Csányi 106 pont Östberg…

Bővebben