Átalakul a Rally1-es és a Rally2-es kategória is, jelentős módosítások következnek már jövőre, vagyis a 2025-ös WRC-szezontól.
A WRC Bizottság döntést hozott a Rali-világbajnokság csúcskategóriájának jövőjéről: az utóbbi időszakban már világossá vált, hogy a 2022-ben bevezetett Rally1-es hibridek elképesztően drágák, és nagyon kevés van belőlük, ezen pedig változtatni kell. Most úgy döntöttek, hogy már 2025-től, tehát a következő szezontól átalakítják a szabályrendszert annyiban, hogy kidobják az autókból a hibrid rendszert, amivel jelentős teljesítményt, viszont súlyt is veszítenek.
Emellett kisebb turbószűkítőt használhatnak és aerodinamikailag is egyszerűsödnek, ami jelentős költségcsökkentést eredményez majd.
Ezzel együtt a Rally2 kategóriához is hozzányúlnak, ugyanis a WRC futamain résztvevő Rally2-es autók kaphatnak egy úgynevezett WRC-csomagot, amiben nagyobb turbószűkítő, nagyobb kipufogó, nagyobb aerodinamikai csomag, és egy opcionális kormányváltó szerepel. Mindennek az a célja, hogy a két kategóriát közelebb húzzák egymáshoz.
A folytatás pedig még képlékeny, de az bizos, hogy egyelőre maradnak a Rally1-esek a csúcskategóriában, csak jóval olcsóbb és egyszerűbb kivitelben.