Az FIA már tavaly meghirdetett egy tender, amit arra írt ki, hogy melyik cég gyárthatja a rali-világbajnokság csúcskategóriájában minden csapat számára a hibrid rendszert 2022-től. A győztes végül a Compact Dynamics lett – a cég a Schaeffler Group tagja és MGU-rendszereket szállított már a Mercedes Formula-1-es és az Audi Formula-E-s csapatának is. A WRC-ben egyébként atervek szerint a hibrid rendszereket majd nagyrészt csak a közutakon szeretnék használni, de a szabálycsomagot még nem véglegesítették, mert a megmaradt gyártók (Toyota, Hyundai, Ford) nem értenek egyet.
Related posts
-
Crugnola nyerte az olasz szezonnyitót, Basso második a Toyotával
A legmagasabban jegyzett olasz versenyző, Andrea Crugnola sikerét hozta a taljánok szezonnyitója, a 47. Rally Il Ciocco... -
Simon Wagner nyerte a Rebenland Ralit
Az osztrák címvédő Simon Wagner nyerte az osztrák ralibajnokság második futamát, a Rebenland Ralit. Az Eurosol... -
2024.02.28. rallyonline Döntés: Kidobják a hibridrendszert a WRC csúcsautóiból bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva
Döntés: Kidobják a hibridrendszert a WRC csúcsautóiból
Átalakul a Rally1-es és a Rally2-es kategória is, jelentős módosítások következnek már jövőre, vagyis a 2025-ös...