Velenczeiék előrébb szeretnének végezni Miskolcon a Citroënnel

Első közös versenyük után jobb helyezésben bíznak a Citroën Rally Team Hungary versenyzői, Velenczei Ádám és Zsiros Gábor. A Citroën C3 R5 legénysége egy hasznos teszt után vág neki az igen nehéz, egy napos programba zsúfolt versenynek, ahol kora reggeltől estig minden pillanatban összpontosítaniuk kell, hogy a 12 gyorsasági szakasz végén felállhassanak a céldobogóra.

Ötödik helyen fejezte be a szezonnyitó Eger Rallye-t az újdonsült páros. Új volt nekik a versenyautó és a csapat is, de Velenczei Ádám és tapasztalt navigátora, Zsiros Gábor is profi versenyző, tudják, hogy több van bennük, több van az autóban. A C Automobil Import Kft. és a Tagai Racing Technology által menedzselt Citroën Rally Team Hungary első versenye után egy komoly teszttel készült a csapat a második futamra, a miskolci versenyre. „Az egri beállításokat visszük tovább és a teszten tudtunk rajtuk még finomítani, még inkább a miskolci pályákra specializálni.” – mondta a szuhai teszt után a pilóta. „A teszt jól sikerült, remélem Miskolcon már a dobogóért tudunk harcolni!”

A miskolci program csütörtökön kezdődik a pályabejárással, majd este egy közös gokartozással rázza össze a rendező a mezőnyt. Pénteken délelőtt folytatódik a négy különböző pálya feldolgozása, este pedig a mindig nagyon népszerű salakpályás prológ szerepel az időtervben. A villanyfényes megmérettetés még nem számít bele a verseny értékelésébe, de a versenyzők nem szokták elspórolni a salakmotor-pályán zajló eseményt, hiszen már csak presztízsből is mindenki a legjobbat akarja kihozni magából és autójából.

Az igazi küzdelmek szombaton hajnalban kezdődnek, hiszen reggel 7 órakor már elrajtol a mezőny a bükkszentlászlói gyorsasági szakaszon. Négy pályán, összesen 3 körben kell bizonyítani azoknak, akik szombaton a DVTK Stadion mellett felállított céldobogón át szeretnének ünnepelni.

„Nagyon hosszú nap lesz szombaton!” – avat be minket Ádám a részletekbe. „A két hosszú pálya lesz a meghatározó. Mályinkát és Sátát is szeretem, mindkettőn versenyeztem már korábban. Nagyon várom már, mert például a mályinkai szakasz vége nagyon ritmusos, igazi élmény rajta gyorsan autózni. A Bükkszent nem a szívem csücske, a lyukóbányai gyorsasági pedig olyan rövid, hogy nem ott lehet megnyerni a versenyt.”

Az időjárás-előrejelzések nagyon változatosak erre a napra a térségre. Az majdnem biztos, hogy várható csapadék, az még kérdés, hogy milyen időintervallumban kell erre készülniük a csapatoknak. „Az esővel nincs gond, ha egész nap esik. Az sokkal rosszabb, ha már kijövünk a szervizből keményebb gumikon és akkor szakad le az ég… Igazából nincs gond, hiszen tudjuk, hogy az autón mit kell változtatni ahhoz, hogy ilyen körülmények között is megfelelően lehessen vele versenyezni.”

A Citroën C3 R5 versenyautót maximálisan felkészítette a Tagai Racing Technology csapata a futamra és a megfelelő PIRELLI gumikkal sem lehet gond, hiszen minden körülményre rendelkezésre áll az ideális keverék. Várunk minden rajongót a 25. HELL Miskolc Rallye pályáin és az új építésű DVTK Stadionban, ahol szombaton a szervizpark munkáját nézhetik meg testközelből az érdeklődők.

A teszt után készült rövid videó interjú itt található: https://youtu.be/kRC26_wecnc
A verseny hivatalos honlapja: http://miskolc.hu,
Az eredmények pedig itt találhatóak: https://rallylive.hu.

Kiadja: Dudás Endre, a CRTH sajtófelelőse

A csapat partnerei:
C Automobil Import Kft., TOTAL Betonútépítő, SIVA Group, EuroAszfalt, Közmű Alagút, STRAVIA, FORVETT, One Hungary, Confidenza, Tiszta Víz Üzletház, Lead Design, Szirt BAU Kft., EFTECH Kft., BIG Push Rally Team. TAGAI TACING TECHNOLOGY, PIRELLI

Related posts