Az utolsó gyorsasági előtt álltak ki Bihariék Fehérváron

Az idei év elsősorban a tesztről szól a Bihari–Konyári páros (Inter Europe Team) számára a Mitsubishivel, de Fehérváron meg kellett küzdeniük a melegedő fékekkel is, sőt, végül be sem tudták fejezni a futamot.

„Az utolsó gyorsaságira még kimentünk, de végül már nem rajtoltunk el, mert annyira felforrt a fékünk, hogy inkább a kiállás mellett döntöttünk. Egyébként is küzdöttünk már ezzel, voltak olyan kanyarok, ahol csak motorfékkel tudtunk befordulni, ezen a lobogós részen pedig nem akartunk már kockáztatni” – mesélt a kiállás okairól ifj. Bihari Péter.

„Persze fájó egy gyorsaságival a vége előtt kiállni, jó lett volna beérni, de ez most így alakult. Mi most is csak teszteltünk, próbálgattuk a gumikat, kezdünk azért ráérezni, hogy mit hogyan kell csinálni, az első nap jól is alakult, tudtunk gyorsulni. Van még benne persze bőven, alakítgatjuk az autót is, szinte nincs már olyan eleme, amihez ne nyúltunk volna hozzá, de azt azért tudni kell, hogy a miénk N csoportos, de a P csoportban megyünk, és ez is hátrányt jelent” – magyarázta a pilóta.

A páros egyébként még egy büntetést is begyűjtött, mert a fékproblémával küzdve etapon túlmentek egy kereszteződésen, majd harminc méterrel később megfordultak, de így már útvonalelhagyás miatt tíz másodpercet hozzáadtak az idejükhöz. Az események miatt nem bánkódnak, a folytatásban is a teszté lesz a főszerep.

„Murván nem megyünk, a Bükkszentlászló–Bükkszentkereszt MARB-futamon indulunk, aztán a tervek szerint a Baranya Kupán, majd az Ózd–Salgó Ralin” – vázolta a terveket Bihari.

Related posts