Boldogan tértek haza az CREDOBUS-LPWMSport versenyzőpárosai a horvát tengerpartról. A verseny előtt megígérték, nem nyaralni mennek és ez így is volt, hiszen a Lovász Pál – Kürti Tamás a Mitropa Kupa nagyszerű második helyére kormányozta be a Hyundai i20 R5 versenyautót, míg a Tábori Ákos – Nagy Attila páros az összetett értékelés 13. helyén zárt.
A 2018-as Mitropa Kupa harmadik állomását, a 27. Rally Opatiját Horvátországban az Isztriai-félsziget csücskén rendezték, ahol a versenyző párosoknak több mint 110 versenykilométert kellett megtenni igazi rally pályákon.
A Lovász Pál – Kürti Tamás páros nagyszerűen kezdte a versenyt, hiszen a pénteki első szakaszt a Mitropás mezőnyben megnyerte, majd szinte a verseny végéig harcban volt a győzelemért. Jó volt a tempójuk, végig jól választottak gumit, ám eltörött a váltókaruk, ami miatt olyan időhátrányt szedtek össze, hogy elérhetetlenné vált számukra a győzelem.
„Ezen a versenyen jól elkaptuk a fonalat és az abszolút 6. és a Mitropa Kupa 2. helyére kormányoztuk be a Hyundai i20-at. Nagyon élveztem az egész versenyt, jó pályákon mentünk, az egész csapat maximálisan megdolgozott a sikerért. A végére azért jutott egy kis izgalom is, eltörött a váltókarunk, amit Tamással improvizálva meg tudtuk javítani. Használtunk ragasztószalagot és mindent, ami volt nálunk. Sajnos ezen a gyorson nagyon sokat veszítettünk, de nem vagyunk csalódottak, hiszen az eredményünk így is szépen csillog” – értékelte a májusi tengerparti kirándulást Lovász Pál.
A csapat másik egysége a Tábori Ákos – Nagy Attila páros az N-es Mitsubishivel az abszolút értékelés 13. helyén zárta a versenyt. Ákos az első szakaszt picit elóvatoskodta, majd onnantól folyamatosan jött fel.
„Nagyon nehéz verseny volt számunkra, új környezetben, teljesen egyedi pályákon versenyeztünk, ráadásul Attilával ez volt az első közös versenyünk” – mondta Tábori Ákos, majd hozzátette: „Azt gondolom, hogy nincs okunk panaszra, reális az eredményünk. Az persze egy kicsit bosszantó, hogy egy kategóriába soroltak minket az R5-ös autókkal, így kupa nélkül tértünk haza. Igazából ez sem számít, hiszen fantasztikus élményt kaptunk.”
A verseny végén, a park ferme feloldása után, a csapat áldozatos munkájának köszönhetően a Hyundaiból kivették a motort, amit rögtön útnak indítottak Franciaországba, ahol a felújítás mellett megkapja a 2018 specifikációs fejlesztést. CREDOBUS-LPWMSport versenyzői legközelebb május végén az idei első murvás versenyen a szombathelyi Iseum Rallye-n vesznek majd részt.
Partnereink: CREDOBUS, KF Service Solutions Kamion Fényező Kft., M6 L.O.G Kft., Expert Lajta Kft.,
TPA csoport Magyarország, DE BUS Gmbh, Bus Center Kft., Geri Ügyvédi Iroda, Skuba, diesel DR,
Hunnoid, KF Minibus