A Szabó Norbert–Tárkányi Szabolcs kettős először próbálhatott ki egy Mitsubishi Lancert az évzáró Szilveszter Ralin, és a nehezítő körülmények ellenére kiváló tempót diktáltak, ám az utolsó gyorsaságin jelentkező technikai hiba miatt a kategória harmadik helyéről fel kellett adniuk a futamot.
„Adódott egy lehetőség, hogy kipróbáljak egy ilyen összkerék-hajtású autót, egy Mitsubishit, amilyennel még sosem mentem, ugyanis én a Ladához vagyok szokva. A megszokott navigátorom sem ért rá, egy gyerekkori barátom ült be mellém, aki még sose diktált, ráadásul esett az eső is, úgyhogy tényleg minden új volt, ennek ellenére meglepően jó időket autóztunk a futam elején. A helyzetet az is nehezítette, hogy az első szakasz rajtjában beesett, és úgy is maradt a kuplungpedál, de a második gyorsaságira megcsinálták már, és mindkétszer ott voltunk a kategóriában az első három között. Aztán a hatodik szakaszon előjött egy elektronikus probléma, ami a mitsubishisek szerint tíz év alatt talán ha egyszer előfordul, hát most velünk előfordult. Összességében nem szomorkodunk, nagy élmény volt, és nagyon megkedveltem az autót” – mondta Szabó Norbert.
A Bődi Sándor–Gyökös János duó egy Ladával vágott neki a futamnak, de a célt ők sem látták meg.
„Az első nap még hibamentesen, remekül sikerült, de a második nap első szakaszán eltört egy tőcsavar, és kiszakadt a kerék, ezt pedig nem tudtuk orvosolni, így kiálltunk a futamból. Annyi előjele volt, hogy úgy éreztük, mintha defektet kaptunk volna, de gondoltam, majd kiderül… Nem vagyunk bánatosak, maradt még gumink, benzinünk, úgyhogy indulunk egy szlovák futamon is” – mondta Bődi Sándor.
Simon György és Danis Miklós a sprintfutamon indult és ők végig is csinálták a versenyt, igaz, nem a jó eredmény volt a fő szempont. „Mi az eredményt abszolút nem néztük, utcai gumikat tettünk fel, hogy ne legyen tapadás, és csak az élvezetre mentünk. Ki is hoztunk belőle mindent, jól éreztük magunkat” – értékelt röviden Simon György.