Az FIA már tavaly meghirdetett egy tender, amit arra írt ki, hogy melyik cég gyárthatja a rali-világbajnokság csúcskategóriájában minden csapat számára a hibrid rendszert 2022-től. A győztes végül a Compact Dynamics lett – a cég a Schaeffler Group tagja és MGU-rendszereket szállított már a Mercedes Formula-1-es és az Audi Formula-E-s csapatának is. A WRC-ben egyébként atervek szerint a hibrid rendszereket majd nagyrészt csak a közutakon szeretnék használni, de a szabálycsomagot még nem véglegesítették, mert a megmaradt gyártók (Toyota, Hyundai, Ford) nem értenek egyet.
Related posts
-
2024.03.17. rallyonline Crugnola nyerte az olasz szezonnyitót, Basso második a Toyotával bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva
Crugnola nyerte az olasz szezonnyitót, Basso második a Toyotával
A legmagasabban jegyzett olasz versenyző, Andrea Crugnola sikerét hozta a taljánok szezonnyitója, a 47. Rally Il Ciocco... -
2024.03.17. rallyonline Simon Wagner nyerte a Rebenland Ralit bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva
Simon Wagner nyerte a Rebenland Ralit
Az osztrák címvédő Simon Wagner nyerte az osztrák ralibajnokság második futamát, a Rebenland Ralit. Az Eurosol... -
2024.03.16. rallyonline Neuville a visszavonulásáról beszélt, majd cáfolt bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva
Neuville a visszavonulásáról beszélt, majd cáfolt
Saját 2025-ös visszavonulását lebegtette be Thierry Neuville, a Hyundai WRC-sztárja. A belga pilóta már korábban is...