Bár rossz döntésnek bizonyult, hogy hatsebességes váltót készített a Ladához, így is több pódiumot begyűjtött az ORC P/12-es kategóriájában a rutinos raliversenyző.
Csomor László és navigátora, Patai Sándor az ORC P/12-es kategóriájában álltak rajthoz a 2022-es szezon során egy Lada VTFS-sel. A műszaki háttér azonban kapásból nehezítő tényezőt jelentett: „Tavaly elkövettem egy nagy hibát: csináltattam egy hatsebességes váltót, mert azt hittem, az majd megváltja a világot – hát nem. Az idő eltelik azzal, hogy csak váltogat az ember. Nagyon jól hangzott ugyan az autóban, de hihetetlenül rossz volt összességében” – magyarázta Csomor László a Formula.hu-nak, aki elmondta: 20 km/h-val kisebb sebességre volt képes hatsebességes váltóval ugyanolyan fordulatnál az autó, mint korábban az ötsebességes váltóval. Hozzátette: ráadásul Zsiguli-motorral megy, míg az ellenfelei többsége jobb erőforrásokat használ, így nehéz felvenni velük a versenyt.
Eredményekből így sem volt azért hiány: az évadnyitó Salgó Ralin például úgy lettek ötödikek, hogy egy ízben még a hátsó lengéscsillapítójuk is leszakadt. A Boldogkő Ralin már a negyedik helyen értek célba, miután hibátlan versenyt futottak az esős körülmények ellenére. A Dunakanyar Ralin pedig már a dobogó alsó fokára is felállhattak Csomorék – igaz, ehhez az is kellett, hogy egyik fő riválisuk összetörte az autóját.
Ezután következett a Mecsek Rali, ahol 1992-ben indult először a versenyző, s azóta is majdnem minden évben ellátogat oda. „Idén is azt gondoltam, hogy a hatsebességes váltóval majd robogni fogunk…, ehhez képest már este, a negyedik gyorsan felrobbant” – mesélte a pilóta. A nehézségek ellenére is begyűjtött egy hetedik helyet, majd a nyár kihagyása után, Csomorék számára a szezon zárásaként következett az Ózd Rali, amely talán az egész évük legjobb futama volt, s amelynek végén újabb harmadik helyet zsebeltek be. Mindezek az eredmények pedig végül azt jelentették, hogy összetettben a negyedik pozíciót kaparintották meg a P/12-es kategóriában.