A népkerti prológon még brillíroztak, sőt az első gyorsasági szakaszon is túlteljesítette az elvártakat László István és Holló Barnabás, egy megforgás és a megsérült Honda azonban megakadályozta a Miskolc Rali sikeres befejezését. A történtekről az Inter Europe Team pilótája beszélt.
A szezon egyik legnépszerűbb eseményén, a Miskolc Rali prológján kiváló időt futottatok, amelyen talán még ti is meglepődtetek. Hogyan sikerült megnyerni a kategóriátokat?
A haverok szerint megijedtünk a tömegtől és a helyszíntől, ezért tapostam annyira a gázpedált a Népkertben… Persze erről szó sincs, egyszerűen ilyen jól alakult a két mért kör. Már közben is éreztem, hogy nem leszünk rosszak, de amikor megtudtam az időeredményünket, azért meglepődtem.
A bükkszentkereszti első gyorson elvileg már nem volt mitől félnetek, mégis hasonlóan jó időt autóztatok. Feküdt nektek az esős idő?
Izgulni nem volt okunk, éppen ellenkezőleg: nagy önbizalommal vágtunk neki a futamnak. Azt hiszem, sem Holló Barnának, sem nekem nincs kilométerhiányunk, ő kiváló navigátor, és pedig vezettem már eleget a Hondát. Ugyan még nem szoktunk össze teljesen, de ezt helyettesítette, hogy a kocsi jól működött, ezért szerintem nem csoda, hogy kijött a lépés. A csúszós aszfalton nem kockáztattunk sokat, de úgy tűnik, az ellenfelek még ennyit sem.
A Civic végül mégsem bírta ki a futam végéig. Mi történt veletek?
Igazából nem a Honda volt a hibás, a mályinkai gyorson sajnos megforogtunk és megütöttük az autót, onnantól kezdve a futómű már nem működött tökéletesen. Megnéztük, mi lehet a gond, akkor fedeztük fel, hogy a motortartó bakok csavarjai is hiányoznak, így pedig finoman szólva sem lett volna biztonságos folytatni a futamot.
Mi a naptárotokban a következő fontos állomás?
A Fehérvár Ralira kell készülnünk, de az csak másfél hónap múlva következik, így akad időnk tréningezni. A Rali3-ban fogunk gyakorolni, a Szemere–Hernádvécse és a Bükkszentkereszt–Bükkszentlászló versenyeken lesz alkalmunk tovább szokni egymás társaságát és csiszolni a minél tökéletesebb összhangon.
Partnereink segítségét köszönjük: Kz Invest Kft., Formula Magazin, Targo Trans Kft., Hauser Magyarország Kft., Új-Alapkő Kft., Inter Cars, Mester Épitő Kft., Kelet-Trans 2000 Kft., Autocarma Szerviz Kft., Pcell Power Kft., Hazmat Kft., Terrex Kft., Nord Frank Kft., Elektron-Co Kft., Prime Energy Kft., Tipp Plusz Kft., Bihari Vállalkozás Kft., Mocca Team Kft.