Kovács Antal nyerte a Baranya Kupát

Ugyan a pénteki sötétben még nem tudott igazán meglépni ellenfelei elől Kovács Antal és Istovics Gergely az R5-ös Ford Fiestával, szombat reggel már az első Nyárásvölgyön leosztotta a mezőnyt és alig két szakasz alatt húsz másodperc feletti előnyt épített ki – egy jókora lépéssel a többiek előtt járt a páros, így végül senkitől sem zavartatva nyerte meg a futamot. A második helyre a hazai pályán versenyző ifj. Ranga László és Fodor Ádám ért be, míg a dobogó alsó fokára legjobb mitsubishisként Szauer Gergő Rácz László állhatott fel – két R5-öst és egy WRC-t is megelőzött, mondhatni, hogy “hozta magát” a közönségkedvenc…

Az M csoport eredményei ide kattintva megtekinthetők!

A Rali2 mezőnyében ezúttal az R2-es autók nem tudtak mit kezdeni a Ladákkal, ugyan Ráti Gergő és Borók Imre kezdett a legjobban az MK2-es Forddal, méghozzá annyira, hogy a szombati első szakasz után 22 másodperccel vezetett, de itt kiesett a versenyből, az élre pedig Krehlik Nándor és Madarász Szabolcs állt a VFTS-sel. A negyedik szakaszt törölni kellett, így még kevesebb esélye maradt a mezőnynek arra, hogy utolérje Krehlikéket, akik ráadásul nyertek is még egy gyorsaságit, így végül 21,1 másodperces fórral futottak be elsőként, megelőzve az R2-es Forddal versenyző Trencsényi Vincét és Pannuska Dávidot. A dobogó alsó fokáért óriásit harcolt két Lada, végül 2,7 másodperces különbséggel Bacsa Tamás és Hanyik Gergely jött ki ebből jobban, Szabó Attilának és Keresztesi Péternek be kellett érnie a negyedik hellyel.

A Rali2 eredményei ide kattintva megtekinthetők!

A Historic értékelésében elsöprő fölényben volt Wirtmann Ferenc és Czakó Budai Annamária, már az első szakaszon 25 másodpercet osztottak ki a mezőnynek és a folytatásban is ez volt a felállás, így a hét gyorsasági végére közel ötperces (!) előnyt építettek ki, így arattak győzelmet. Nagy kérdések mögöttük sem voltak, Tóth Ottó és Erdélyi László lett a második a VFTS-sel, ők másfél perccel előzték meg a harmadikként beérő Kalapács Zsoltot és Kalapács Kornélt (Opel Kadett C Coupe).

A Historic eredményei ide kattintva megtekinthetők! 

 

Related posts