Ezért nem tudták tartani a többiek tempóját Argentínában.
Nem tudott versenyképes lenni az Argentin Ralin az M-Sport, Malcolm Wilson csapatvezető pedig arról beszélt ennek kapcsán, hogy nem működik jól a Fiesta WRC akkor, amikor alacsony a tapadás a pályán – tavaly ugyanígy szenvedtek Argentínában és Walesben is, csak akkor Elfyn Evans extra teljesítménye elfedte ezt. Evans viszont akkor még a DMACK gumikat használta, amelyek eléggé eltértek a mindenki más által használt Michelintől, most viszont ezekkel az abroncsokkal már nem volt mentsvár, elmaradt a többiektől a Ford.
“A csapat tagjai próbáltak rájönni, hogy mi volt a probléma és vannak is ötleteik. A differenciálmű beállításaiban tudunk változtatni, hogy jobb legyen a kigyorsítás és a kanyarkijárati tapadás, illetve többet tudunk kihozni még a futóműből is. Nem aggódunk” – nyilatkozta Wilson az Autosportnak.
“Nem hinném, hogy bármilyen elégedettség lett volna úrrá a csapaton azért, mert az első négy futamból hármat is megnyertünk. Ez a mostani viszont biztos, hogy élesebbé tett minket, készen állunk a következő megmérettetésre” – tette hozzá a csapatfőnök.
Sebastien Ogier egyébként ezzel együtt is tízpontos előnyben van Thierry Neuville-lel szemben az egyéni pontversenyben öt futamot követően, csapatszinten viszont tizenöt pontos hátrányban van az M-Sport a Hyundaihoz képest. Hétvégén viszont már javíthatnak is, hiszen Portugáliába látogat a WRC mezőnye.