Beugró navigátorral, lesipuskásként várja a szezonzárót Velenczei Ádám!

Vánsza Zsoltnak nem javasolta az orvos ezt a futamot, még nem jön meg a teljes diagnózis, így Velenczei Ádám Bán Viktorral próbálja felvenni a tempót a Zemplén Rally-n. Matematikailag még van esély a bajnoki címre, így továbbra is ez a célja a csapatnak.

Másfeles szorzóval számolják a pontokat a szezonzáró Zemplén Rally-n! 162 gyorsasági kilométer választja el az indulókat a bajnokság végétől. A Velenczei – Vánsza duó így, ebben a felállásban nem tud indulni a futamon… „(Vánsza) Zsolti már korábban is fájlalta a hátát, egy héttel ezelőtt már zsibbadt a lába is.” – mondta Ádám szomorúan a barátjáról. „Az orvos nem javasolta, hogy így vágjon neki a versenynek, javítani biztos nem javítana az állapotán most egy futam. A teljes vizsgálatig nem szeretné egyikőnk sem, hogy bármi baja legyen, így sajnos Ő most nem tud beülni mellém a zárófutamra. Bán Viktorral régóta jóban vagyunk, első kérésre igent mondott. Vitya nagyon rutinos navigátor, bízom benne, hogy hamar megtaláljuk a közös hangot. Természetesen Zsolti is ott lesz velünk a hétvégén, egyet kértünk tőle: ne emelgessen semmit, vigyázzon magára!”

A beugró navigátorral sincs más célja Ádámnak, mint hogy megszerezze az abszolút bajnoki címet. „Matematikailag még lehetünk akár bajnokok is, ahhoz meg kell nyernünk a versenyt és a Poweren is másodikak vagyunk, Mixiék pedig valami rumlival a hátul kell, hogy végezzenek. Természetesen ott szeretnénk menni elöl, lesipuskásként figyelni. Persze ott lesznek mások is, Német Gabiék is nagyon gyorsak, most visszajöttek erre a versenyre Hadik Bandiék is. Szeretnénk mindent megtenni a bajnoki címért, ahogy egész évben ezt motivált minket.”

Az előkészületek sem mentek zökkenőmentesen, hiszen nagyon nehéz tesztpályát találni, tesztet szervezni. „A hivatalos teszt nagyon rossz időpontra volt szervezve, más jellegű pályán, így maradt az, hogy a Rabócsi-Ringen mentünk pár kört és a múlt héten, Tóth Tibor barátom révén Kunmadarason tudtam az Ő autójával menni 40-50 kilométert, ami nagyon sokat számított.”

A szakaszok ismerősek a pilótának, mégis sokat foglalkozott a felkészüléssel. „A hernádvécsei szakaszt nagyon szeretem, a mádival nem vagyok annyira kibékülve. Az egy igazi kaszkadőr pálya… Ha óvatosan próbálsz menni, kapsz 8-10 másodpercet, ha pedig erőlteted, akkor nagyon könnyű defektet kapni. Főleg így, hogy a két nap alatt ötször is menni fogunk rajta. Nagyon sok belső felvételt néztem, próbáltam megtalálni az elveszett másodperceket. Remélem sikerül kamatoztatnom a befektetett munkát.”

A Zemplén Rally-nak Szerencs városa adja a központot, itt lesznek a rajt és célceremóniák a Várban, valamint a szervizpark a régi cukorgyár területén. A Zemplénben összesen 17 gyorsasági szakasz után kiderül, kik lesznek a bajnokok, hogyan alakul a bajnoki céldobogó!

Köszönjük mindenkinek, aki a csapatot támogatja!

Kövesse a csapatot a facebookon: https://bit.ly/VelenczeiVansza

A csapat partnerei:

BETONÚTÉPÍTŐ, Euroaszfalt Kft., Metalvision Kft., Közmű Alagút, DAEWOO Products, VLG Kft., RAPID-BETON, STRAVIA, SIVA Group, ILKA TRANS, LEAD DESIGN, T.A.G. SERVICES, NORTH FORCE HUNGARY Kft., EFTECH, Gulf Lubricants Hungary, Good Safety, vedofelszerelesek.hu, HRT Spedition, GEOteam, Lehoczki Vagyonvédelem, KatiTrans, ERDA SZOLG, SRT Trans Kft., Amtest-Associatest Kft., SZAKI TRANS Kft.

Related posts