Még a korábbi éveknél is sikeresebb szezont zárt a csapat, amely a szokásoknak megfelelően ismét rengeteg versenyzőt küldött csatába – akik közül jó páran kiemelkedő eredményeket értek el 2022-ben.
Ahogy azt most már évek óta megszokhattuk, idén sem rendezhettek hazai raliversenyt az Inter Europe Team nélkül: a csapat általában tíz-tizenkét, de esetenként még ennél is több versenyzőpárost állított csatasorba a Rali1, a Rali2 és a Rali3 futamain – számolt be a Formula.hu.
A nagy létszámú „interesek” közül pedig két páros is aranyérmet szerzett az év végén: Szöllősi Roland Szilágyi Richárddal és ifj. Kapás Attilával, Karsai Zsolt pedig Szilágyi Sándorral juttatta csúcsra 2022-ben a csapatot. A BMW-s páros az ORC 2WD+, míg a ladás duó a népes P13 kategóriában tudott bajnoki címet szerezni ebben a szezonban, mindketten látványos, gyors és eredményes autózással képviselték a csapatot, valamint szórakoztatták a kilátogató nézőket.
Az Inter Europe Team azonban rajtuk kívül is több kategóriában harcolt a végső győzelemért: a P12-ben Kovács Zoltán és Holló Barnabás három futamot is nyert a Citroennel, Fekete Gyula és Oláh Róbert a Rali2-es bajnokság abszolút dobogójára ért oda (és megnyerte az Eger Ralit) a C2R2-vel, Hevesi Norbert és Lipóczky Dániel az ORC abszolút értékelését nyerte meg a szezonzáró Zemplén Ralin, záporoztak a sikerek.
A csapat természetesen a szurkolók kiszolgálásáról sem feledkezett meg, ifj. Bihari Péter és Számel Péter több futamon is lázba hozta a rajongókat a bivalyerős Ladával, de Simon György és Simon Tímea, vagy éppen Becskei Miklós „Bendegúz” és Kerékgyártó Dávid is kiváló autózást mutatott be idén.
Az Inter Europe Team a kunmadarasi sprinteken is nagy létszámmal képviseltette magát, túlzás nélkül állíthatjuk, hogy megkerülhetetlen szereplővé vált a csapat a magyar ralisportban. A terv pedig az, hogy ez 2023-ban sem változik.