Több versennyel és teszttel hangol a július közepén elrajtoló Rali1-es szezonra Hadik András és Kertész Krisztián – igyekeznek a lehető legjobban kiismerni a Ford Fiestát, és a megtett kilométerek tekintetében mindenképpen ők érkeznek a legfelkészültebben a Salgó Ralira.
Tavaly ősszel érkezett meg a Hadik Rallye Teamhez az első új, MKII-es Ford Fiesta R5, Hadik Andrásék a Rally Hungaryn vetették be először. Az idei évre azért már dolgoztak a beállításokon és még a koronavírus terjedése előtt elindultak egy horvát futamon, a Kumrovec Ralin, az „újranyitás” óta pedig szinte folyamatosan autóban ülnek.
Volt egy nagyobb ceredi tesztjük a csapattal (ahol az azóta megérkezett két másik, ugyanilyen Forddal Bodolai Lászlóékkal és Balogh Jánosékkal közösen gyakoroltak), majd nem sokkal később Pécsbagotán is tesztelhettek – ezt követte egy verseny Kisvaszaron, ahol összemérhették erejüket a többi Rali1-es riválissal is. Az itt megszerzett harmadik hely után alig egy héttel elindultak a Domaháza–Zabar Ralin, amelyet sikerült megnyerniük, de ezzel még mindig nem zárult le a felkészülés, ugyanis egy héttel a Salgó Rali előtt még a szlovéniai Velenje Ralin is elindulnak.
„A márciusi Kumrovec Ralin még eléggé sötétben tapogatóztunk, most már kezd alakulni a dolog, jó az autó egyensúlya is, szerintem tudunk vele aránylag gyorsan menni. Zsigerből még éppen nem megy, de most már azért nagyjából látom, hogy mit kellene vele csinálni” – mondta a beállításokkal és az új Ford megismerésével kapcsolatban Domaházán Hadik.
A pilóta szerint minden teszten kijöttek új dolgok az autóval kapcsolatban, és úgy gondolja, hogy a gyakorlás során néha még olyanokat is megcsinálnak, amelyeket versenyen nem, csak azért, hogy lássák, hogyan reagál a technika – így a lehető legfelkészültebben mennek majd a Salgó Ralira.