Az M-Sport és a Hyundai 2021-es pilótafelállása is kérdéses

Egyelőre csak a Toyota pilótafelállása ismert 2021-re, miután Sebastien Ogier aláírt egy újabb évre, hiszen Elfyn Evans és Kalle Rovanpera is szerződés alatt áll még a következő szezonra, ez nem kérdés. A Hyundainál a “lényeg” adott, hiszen Ott Tanak és Thierry Neuville kontraktusa is él még a következő szezonban, a harmadik autó sorsáról viszont még nincs döntés – Dani Sordo minden bizonnyal marad, ő most is nyert futamot és ideális erre a szerepre, illetve az eldőlt már, hogy Sebastien Loebre nem számítanak tovább a csapatnál. Andrea Adamo csapatfőnököt ismerve aligha elégszik meg azzal, hogy “csak” Sordo álljon rendelkezésre, főleg hogy van azért honnan meríteni, házon belül is ott van az Észt Ralin második helyen záró Craig Breen.

Az M-Sportnál viszont teljes a homály jelenleg – Esapekka Lappi, Teemu Suninen és Gus Greensmith szerződése is lejár, egyikükkel sincs megállapodás 2021-re. A csapatnak nyilván lehet más opciója is, hiszen sok pilóta szeretne gyári WRC-t vezetni teljes szezonon keresztül, de azért az M-Sport nyilván nem a legvonzóbb – az autó messze van a többitől, az egész szezon során alig lehetett tesztelni, nem jöttek a fejlesztések, egyáltalán nem versenyképes a Fiesta, maximum egy-egy helyszín erejéig. Malcolm Wilsonék ígérik, hogy 2021-ben ez másképp lesz, ugyanis jelentősebb fejlesztéseket hoznak, a pilótákkal kapcsolatos döntésekről viszont csak annyit mondtak, hogy jelenleg sok minden történik, de döntés még nincs…

Related posts